wąski banner home office

Etykiety Office & Home

Etykiety do wszechstronnych zastosowań w domowym i małym biurze.

baner home office

Praca w trybie zdalnym, czyli tzw. home office stała się naszą nową rzeczywistością. Jest to trend, który znacznie przyspieszyła sytuacja związana z pandemią koronawirusa. Wpisał się on jednak już na stałe w nasze życie i staje się standardem. Coraz więcej firm oferuje pracownikom mozliwość pracy z domu. A wiele kolejnych deklaruje, że będzie kontynuować ten proces.

Avery Zweckform wychodzi naprzeciw osobom pracującym z domu. W naszej nowej ofercie znajdziesz małe opakowania popularnych produktów, które wykorzytasz na co dzień w pracy, jak i w domu. Seria Office&Home zawiera etykiety, naklejki i oznaczenia do wszechstronnych zastosowań: adresowania, organizacji, oznaczania itd.

W kategorii etykiet Office&Home dostępne są 10 arkuszowe opakowania produktów:

home office baner
Seria etykiet na listy, paczki i przesyłki w 10 arkuszowych opakowaniach dla małych i domowych biur.
home office kolorowe
Kolorowe etykiety idealne do oznaczania i organizacji w domu i biurze.
home office recyklingowane
Produkty pochodzące w 100% z recyklingu dla osób, które szczególnie troszczą się o środowisko.
home office segregatory
Seria etykiet w małych opakowaniach do oznaczania segregatorów w domu i biurze.
home office uniwersalne
Doskonale zorganizowany home office.
baner home office
Kategoria etykiet w 10 arkuszowych opakowaniach do małych i domowych biur.

Jak urządzić domowe biuro?

Dobrze zorganizowany home office w kilku prostych krokach.

domowe biuro baner

1. Przygotuj się - Zacznij od odpowiedniego nastawienia, piewszy krok to zdać sobie sprawę, że praca zdalna wygląda inaczej niż stacjonarna, więc daj sobie czas na adaptację. Musisz przestawić się mentalnie i przyzwyczaić do nowych warunków, które często nie są idealne. Szybko przekonasz się, że dasz radę!

2. Miejsce pracy - Nawet w najmniejszym mieszkaniu postaraj się wyodrębnić przestrzeń przeznaczoną do pracy. Spędzisz w niej ponad połowę dnia, więc żeby być produktywnym, musi Ci być wygodnie. Odpowiednie krzesło, biurko, sprzęty oraz dodatki są niezwykle ważne i pomogą Ci przejść w tryb pracy.

3. Wyrabiaj prawidłowe nawyki - Niezwykle ważne jest odpowiednie przygotowanie się do pracy. Najgorsze co możesz zrobić to pracować z łóżka lub w piżamie. To znacznie wpływa na Twoją efektywność. Dlatego wyszykuj się: umyj, ubierz, zjedz śniadanie a następnie bierz się do dzieła!

4. Dobry plan to podstawa - Bardzo ważne jest stworzenie grafiku, który pozwoli na samokontrolę, dlatego każdego dnia przygotuj listę zadań. Odhaczanie kolejnych punktów sprawi, że widząc postępy praca będzie szła  łatwiej. Dzięki temu zachowasz odpowiedni rytm i zrealizujesz zamierzenia.

home office baner

5. Właściwa organizacja - Na biurku przygotuj wszystkie potrzebne materiały, narzędzia i dokumenty. Postaraj się tak zorganizować, żeby niezbędne rzeczy były pod ręką. Oznaczaj wszystko na bieżąco i odkładaj na miejsce. Nawet jeśli w ciągu dnia pojawi się bałagan, uporządkuj go po pracy.

6. Skup się - To normalne, że w domu rozprasza Cię wiele rzeczy: dzieci, telewizja a nawet jedzenie :) Dlatego przygototuj się do warunków otoczenia. Jeżeli lepiej pracuje Ci się przy muzyce, stwórz playlistę i załóż słuchawki, a jeśli musisz mieć ciszę aby się skupić zainwestuj w stopery i odetnij się.

7. Pamiętaj o odpoczynku - Zaplanuj pracę w taki sposób, aby odpowiednio często robić przerwy. Przynajmniej raz na godzinę odejdź od komputera i poruszaj się. Pozwól odpocząć też oczom, np. postaw na biurku roślinkę i czasem na nią spoglądaj - zieleń nas relaksuje!

8. Bądź w kontakcie - Nie zapomnij o rozmowach ze współpracownikami i innymi znajomymi z pracy. W biurze regularnie się z nimi komunikujesz i tak powinno zostać. Nawet jeśli nie możesz się nimi spotkać, dzwońcie do siebie lub korzystajcie z videokomunikatorów. 

9. Nie przesadzaj - Ważne jest także aby każdego dnia wyznaczyć sobie godzinę zakończenia pracy. W domu bardzo łatwo przekraczać te granice a musimy pamiętać, że należy oddzielać życie prywatne od zawodowego. Pamiętaj, ze jutro też jest dzień!

10. Powodzenia!