w膮ski banner home office

Etykiety Office & Home

Etykiety do wszechstronnych zastosowa艅 w domowym i ma艂ym biurze.

baner home office

Praca w trybie zdalnym, czyli tzw. home office sta艂a si臋 nasz膮 now膮 rzeczywisto艣ci膮. Jest to trend, kt贸ry znacznie przyspieszy艂a sytuacja zwi膮zana z pandemi膮 koronawirusa. Wpisa艂 si臋 on jednak ju偶 na sta艂e w nasze 偶ycie i staje si臋 standardem. Coraz wi臋cej firm oferuje pracownikom mozliwo艣膰 pracy z domu. A wiele kolejnych deklaruje, 偶e b臋dzie kontynuowa膰 ten proces.

Avery Zweckform wychodzi naprzeciw osobom pracuj膮cym z domu. W naszej nowej ofercie znajdziesz ma艂e opakowania popularnych produkt贸w, kt贸re wykorzytasz na co dzie艅 w pracy, jak i w domu. Seria Office&Home zawiera etykiety, naklejki i oznaczenia do wszechstronnych zastosowa艅: adresowania, organizacji,聽oznaczania itd.

W kategorii etykiet Office&Home dost臋pne s膮 10 arkuszowe opakowania produkt贸w:

home office baner
Seria etykiet na listy, paczki i przesy艂ki w 10 arkuszowych opakowaniach dla ma艂ych i domowych biur.
home office kolorowe
Kolorowe etykiety idealne do oznaczania i organizacji w domu i biurze.
home office recyklingowane
Produkty pochodz膮ce w 100% z recyklingu dla os贸b, kt贸re szczeg贸lnie troszcz膮 si臋 o 艣rodowisko.
home office segregatory
Seria etykiet w ma艂ych opakowaniach do oznaczania segregator贸w w domu i biurze.
home office uniwersalne
Doskonale zorganizowany home office.
baner home office
Kategoria etykiet w 10 arkuszowych opakowaniach do ma艂ych i domowych biur.

Jak urz膮dzi膰 domowe biuro?

Dobrze zorganizowany home office w kilku prostych krokach.

domowe biuro baner

1. Przygotuj si臋 - Zacznij od odpowiedniego nastawienia, piewszy聽krok to zda膰 sobie spraw臋, 偶e praca zdalna wygl膮da inaczej ni偶 stacjonarna, wi臋c daj sobie czas na adaptacj臋. Musisz przestawi膰 si臋 mentalnie i przyzwyczai膰 do nowych warunk贸w, kt贸re cz臋sto nie s膮 idealne. Szybko przekonasz si臋, 偶e dasz rad臋!

2. Miejsce pracy - Nawet w najmniejszym mieszkaniu postaraj si臋 wyodr臋bni膰 przestrze艅 przeznaczon膮 do pracy. Sp臋dzisz w niej ponad po艂ow臋 dnia, wi臋c 偶eby by膰 produktywnym, musi Ci by膰 wygodnie. Odpowiednie krzes艂o, biurko, sprz臋ty oraz dodatki s膮 niezwykle wa偶ne i pomog膮聽Ci przej艣膰 w tryb pracy.

3. Wyrabiaj prawid艂owe nawyki -聽Niezwykle wa偶ne jest odpowiednie przygotowanie si臋聽do pracy. Najgorsze co mo偶esz zrobi膰 to pracowa膰 z 艂贸偶ka lub w pi偶amie. To znacznie wp艂ywa na Twoj膮 efektywno艣膰. Dlatego wyszykuj si臋: umyj, ubierz, zjedz 艣niadanie a nast臋pnie bierz si臋 do dzie艂a!

4. Dobry plan to podstawa - Bardzo wa偶ne jest stworzenie grafiku, kt贸ry pozwoli na samokontrol臋, dlatego ka偶dego dnia przygotuj list臋 zada艅. Odhaczanie kolejnych punkt贸w sprawi, 偶e widz膮c post臋py praca b臋dzie sz艂a聽 艂atwiej. Dzi臋ki temu zachowasz odpowiedni rytm i zrealizujesz zamierzenia.

home office baner

5. W艂a艣ciwa organizacja - Na biurku przygotuj wszystkie potrzebne materia艂y, narz臋dzia i dokumenty. Postaraj si臋 tak zorganizowa膰, 偶eby niezb臋dne rzeczy by艂y pod r臋k膮. Oznaczaj wszystko na bie偶膮co i odk艂adaj na miejsce. Nawet je艣li w ci膮gu dnia pojawi si臋 ba艂agan,聽uporz膮dkuj go po pracy.

6. Skup si臋聽- To normalne, 偶e w domu rozprasza Ci臋 wiele rzeczy:聽dzieci, telewizja a nawet jedzenie聽:) Dlatego聽przygototuj si臋 do warunk贸w otoczenia. Je偶eli lepiej pracuje Ci si臋 przy muzyce, stw贸rz playlist臋 i za艂贸偶 s艂uchawki, a je艣li musisz mie膰 cisz臋 aby si臋 skupi膰 zainwestuj w stopery i odetnij si臋.

7. Pami臋taj o odpoczynku聽- Zaplanuj prac臋 w taki spos贸b, aby odpowiednio cz臋sto robi膰 przerwy. Przynajmniej raz na godzin臋 odejd藕 od komputera聽i poruszaj si臋. Pozw贸l odpocz膮膰 te偶 oczom, np. postaw na biurku聽ro艣link臋 i czasem na ni膮 spogl膮daj - ziele艅 nas relaksuje!

8. B膮d藕 w kontakcie聽- Nie zapomnij o rozmowach ze wsp贸艂pracownikami i innymi znajomymi z pracy.聽W biurze regularnie si臋 z nimi komunikujesz i tak powinno zosta膰. Nawet je艣li nie mo偶esz si臋 nimi spotka膰, dzwo艅cie do siebie lub korzystajcie z videokomunikator贸w.聽

9. Nie przesadzaj聽- Wa偶ne jest tak偶e aby ka偶dego dnia wyznaczy膰 sobie godzin臋 zako艅czenia pracy. W domu bardzo 艂atwo przekracza膰 te granice a musimy pami臋ta膰, 偶e nale偶y oddziela膰 偶ycie prywatne od zawodowego. Pami臋taj, ze jutro te偶 jest dzie艅!

10. Powodzenia!