Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Dostawa i zwroty Konto użytkownika Oprogramowanie Design & Print Produkty Szablony Word Usługa drukarska Zamówienia i płatność

Możesz w każdej chwili monitorować status zamówienia na swoim koncie użytkownika. Gdy produkty zostaną wysłane otrzymasz automatycznie powiadomienie o wysyłce pocztą elektroniczną. W tej wiadomości e-mail znajdziesz również odpowiedni numer do śledzenia przesyłki na stronie DHL.

Czas oczekiwania na przesyłkę standardową DHL to około 3-5 dni roboczych, w zależności od tego, jak długi będzie czas produkcji zamówienia.

Czas oczekiwania na przesyłkę ekspresową DHL wynosi maksymalnie 3 dni robocze.
 

Koszty przesyłki standardowej w usłudzie DHL Go Green

Przesyłka standardowa DHL: 14 zł
Przesyłka DHL Express: 149 zł
Przesyłka darmowa dla zamówień powyżej 99 zł

Go Green oznacza wysyłkę neutralną dla klimatu prowadzoną przez firmę kurierską DHL. W Avery Zweckform chcemy przyczynić się do poprawy środowiska poprzez spektrum wielu różnych działań. Dlatego oferujemy ekologiczny sposób dostawy dzięki DHL Go Green. Emisje CO2 wynikające z dostawy są kompensowane inwestycjami w projekty z zakresu ochrony klimatu.
Oczywiście dla Ciebie jako klienta nie ma żadnych dodatkowych kosztów wynikających z opcji DHL Go Green.

Więcej informacji o Go Green znajdziesz na stronie korporacyjnej DHL.

Dostarczamy wyłącznie do klientów prywatnych i komercyjnych z miejscem zamieszkania lub działalnością w Polsce.

Tak, możesz również podać inny adres dostawy. Upewnij się tylko, że podałeś go jako dodatkowy adres wysyłki. Możesz to wybrać podczas składania zamówienia lub wpisać bezpośrednio w ustawieniach konta użytkownika.

Gwarantujemy, że otrzymasz zamówienia w najszybszym możliwym czasie. Z tego powodu istnieje możliwość, że wyślemy elementy zamówienia w osobnych przesyłkach, jeśli Twoje produkty zostały ukończone w różnym czasie. Oczywiście koszty wysyłki płacisz tylko raz!

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) .Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi i/lub osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, które zawrą umowę bezpośrednio związaną prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy będzie wynikało, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, i to w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

Jeśli otrzymasz nieprawidłową przesyłkę skontaktuj się jak najszybciej z naszym działem obsługi klienta.


Infolinia serwisowa:
Od poniedziałku do czwartku od 8:00 do 17:00
piątek od 8:00 do 15:00
Tel: +48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres [email protected].

Otrzymasz wtedy bezpłatną dostawę z prawidłowym produktem lub zwrot pieniędzy. Prosimy o wyrozumiałość, gdyż w wyjątkowych przypadkach możemy zażądać zwrotu niewłaściwej lub wadliwej przesyłki. Oczywiście wtedy poniesiemy koszty przesyłki zwrotnej.

W przypadku wystąpienia wady (niewłaściwa dostawa, wadliwy produkt itp.) masz prawo do świadczenia kompensacyjnego. Jeżeli nie jesteśmy w stanie tego zrobić, możesz albo odstąpić od umowy, albo zażądać obniżenia ceny zamówienia. W przypadku zawarcia umowy w celu, który nie jest ani handlowy, ani użytek własny, roszczenia z tytułu wad ulegają przedawnieniu po upływie dwóch lat od otrzymania towaru. Jeżeli przy zawieraniu umowy prowadzisz działalność zawodową gospodarczą na własny rachunek (przedsiębiorca), jesteś osobą prawną prawa publicznego lub działalnością publicznoprawną, roszczenia z tytułu wad ulegają przedawnieniu z upływem roku od odbioru zamówienia.

Po otrzymaniu wadliwego produktu możesz złożyć do nas skargę dotyczącą wady. W tym celu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu: +48 61 898 27 46 na lub napisz do nas na adres [email protected].

Otrzymasz wtedy bezpłatną wymianę. Zwrot nie jest możliwy w przypadku nieprefabrykowanych produktów.