3 sposoby na uatrakcyjnienie świątecznych opakowań

Co zrobić, aby rozpakowywanie świątecznej paczki sprawiło radość klientom?

Szukasz sposobów na to, aby Twoje przesyłki wyróżniały się w tłumie świątecznych paczek? Oto nasze pomysły, jak ulepszyć wygląd opakowań i sprawić, aby klienci na długo zapamiętali unboxing zamówienia.

>>Zobacz nasze bezpłatne szablony

Szukasz sposobów na to, aby Twoje przesyłki wyróżniały się w tłumie świątecznych paczek? Oto nasze pomysły, jak ulepszyć wygląd opakowań i sprawić, aby klienci na długo zapamiętali unboxing zamówienia.

Wszystkie zamówienia, które otrzymujesz od klientów, zapewne wywołują u Ciebie radość oraz satysfakcję. Pamiętaj jednak, że Twoje działania marketingowe nie muszą kończyć się wraz z zakończeniem transakcji. Zaangażowanie klienta powinno trwać także podczas rozpakowywania paczki od Ciebie, a nawet i dłużej - tak, aby zapamiętał, iż zakupy w Twoim sklepie, wiążą się wyłącznie z pozytywnymi emocjami.

>>Zobacz nasze bezpłatne szablony

main media
opakowanie to pierwsza rzecz ktora widzi klient

Opakowanie to pierwsza rzecz, którą widzi klient

Spojrzenie na paczkę, zanim karton zostanie rozdarty lub pocięty, wcale nie musi trwać przez ułamek sekundy. Ładne opakowanie zawsze przyciąga wzrok oraz przykuwa uwagę, o czym mogą świadczyć chociażby tysiące filmików z unboxingu, które codziennie pojawiają się w social mediach.

Pomysłów na uatrakcyjnienie paczki jest wiele: zaczynając od niestandardowych etykiet wysyłkowych w świątecznym stylu, po spersonalizowane i kolorowe naklejki z miłymi hasłami, aż po darmowe upominki, kartki z życzeniami, czy też kupony z rabatami zamieszczone w środku opakowania. Naprawdę nietrudno jest dostarczyć klientom powodów, aby pamiętali o Twojej firmie zarówno przed świętami Bożego Narodzenia, jak przy wielu innych okazjach i prywatnych uroczystościach.

Nawet jeśli wręczasz klientom proste torby, w których zanoszą do domu jedzenie na wynos, to pamiętaj, że zabawna nalepka przyklejona w widocznym miejscu, albo spersonalizowana karteczka z miłą wiadomością schowana w środku, to świetny sposób na pozostanie z nim w kontakcie.

1. Zacznij od opakowania

1. Zacznij od opakowania

Pierwszą rzeczą, którą widzą Twoi klienci, jest karton lub torba, w której otrzymali swoje zakupy. A każdy rodzaj opakowania może wiązać się z łatwymi i niedrogimi możliwościami marketingowymi.

Prostym sposobem na to, aby paczce lub torbie nadać wyjątkowego charakteru, jest oklejenie ich kolorowymi etykietami ze świątecznym motywem.  

Zarówno etykiety wysyłkowe, jak i te w niestandardowych kształtach, bardzo łatwo dostosować do swoich toreb i kartonów, nadrukowując na nich spersonalizowane grafiki i wiadomości. Można to zrobić bez dodatkowych kosztów, ponieważ wystarczy skorzystać z bezpłatnego oprogramowania do projektowania etykiet Design&Print online. Program zawiera wiele darmowych świątecznych szablonów, które wystarczy zedytować i dostosować do własnej marki.

Korzystając z Design&Print szybko i łatwo zmienisz zwykłe, brązowe pudełko lub tubę w wyjątkowe opakowanie, które będzie przykuwać uwagę już od pierwszego spojrzenia klienta!

2. Unboxing wart zapamiętania

2. Unboxing wart zapamiętania

Nowy, rozwijający się trend w dziedzinie pakowania polega na przyklejaniu do wewnętrznych klap kartonu personalizowanych naklejek-niespodzianek z miłymi wiadomościami lub ładnymi grafikami. Co najważniejsze – aby dołączyć do tego trendu wcale nie trzeba się bardzo wysilać! Autorskie nalepki wykonasz samodzielnie w dosłownie kilka mint, a oto wskazówka, jak się za to zabrać:

Na początek kup puste etykiety samoprzylepne Avery Zweckform.

Zaletą tego rozwiązania jest to, że możesz samodzielnie i w dowolnym momencie przygotować naklejki z personalizowanymi treściami w dokładnie takiej ilości, jaka jest Tobie potrzebna w danym momencie. A co w sytuacji, gdy naklejki się skończą, a pilnie potrzebujesz większej ich ilości? Otwierasz zapisany wcześniej przez siebie projekt i drukujesz w domu kolejną partię etykiet! Naklejki są gotowe od razu, bez nerwowego oczekiwania na ich dostawę.

Czy wiesz, że... już działa nowa funkcja na naszej stronie? Dzięki konfiguratorowi zamówień możesz kupić online arkusze etykiet Avery Zweckform w całkowicie dowolnej kombinacji: wybierasz kształt, materiał, liczbę arkuszy – i zamawiasz dokładnie taki zestaw, jakiego potrzebujesz.  

>> Skompletuj MIX arkuszy

3. Zadbaj o świąteczny akcent przy pomocy naklejek

3. Zadbaj o świąteczny akcent przy pomocy naklejek

Jeśli nie możesz zmienić głównego opakowania produktu, tak aby pasowało ono do pory roku lub święta, to idealnym rozwiązaniem będzie naklejenie tematycznej etykiety z odpowiednim motywem.  To subtelny sposób na podzielenie się z klientem świątecznym nastrojem lub na zwrócenie uwagi na specjalną zniżkę, sezonowy zapach lub smak produktu. Wystarczy dodać niewielką etykietę bezpośrednio na opakowaniu produktu, aby przekazać swój komunikat, czy też zaprezentować wyjątkowe cechy.

Pamiętaj, że dzięki naszym  darmowym szablonom dostępnym w oprogramowaniu Design&Print online możesz łatwo uzyskać dokładnie taki wygląd opakowania, jaki w danym momencie zaplanujesz dla swojej marki. A najlepsze jest to, że za pomocą oprogramowania Avery Zweckform możesz etykiety wydrukować samodzielnie i w dokładnie takiej ilości, jaka jest Tobie właśnie potrzebna.

Bądź kreatywny w te Święta

Pozwól, by Avery Zweckform Tobie w tym pomogło