Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Czy mog臋 zmieni膰 lub anulowa膰 zam贸wienie?

Po z艂o偶eniu Twoje zam贸wienia s膮 przetwarzane natychmiast i聽 automatycznie przekazywane do produkcji. Oznacza to, 偶e cz臋sto anulowanie lub korekta nie s膮 ju偶 mo偶liwe. Je艣li odkryjesz b艂膮d w zam贸wieniu, natychmiast skontaktuj si臋 z nami, a postaramy si臋 Ci pom贸c. Niestety, zam贸wienia, kt贸rych produkcja zosta艂a rozpocz臋ta, nie mog膮 by膰 ju偶 anulowane.

Infolinia serwisowa:
Od poniedzia艂ku do pi膮tku od 8:00 do 16:00
Tel: +48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres [email protected].

Czy z艂o偶one zam贸wienia s膮 potwierdzane?

Po otrzymaniu zam贸wienia otrzymasz e-mailem potwierdzenie zam贸wienia. Je艣li nie otrzymasz e-maila w ci膮gu jednego dnia roboczego po z艂o偶eniu zam贸wienia, skontaktuj si臋 z nami.

Infolinia serwisowa:
Od poniedzia艂ku do pi膮tek od 8:00 do 16:00
Tel: +48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres [email protected].

Gdzie mog臋 sprawdzi膰 status mojego zam贸wienia?

Mo偶esz w ka偶dej chwili monitorowa膰 status swojego zam贸wienia na swoim koncie u偶ytkownika. Otrzymasz r贸wnie偶 automatycznie powiadomienie o wysy艂ce, gdy tylko Twoje produkty opuszcz膮 nasz magazyn.

Jak mog臋 sprawdzi膰, czy moje zam贸wienie zosta艂o zrealizowane?

Po otrzymaniu zam贸wienia otrzymasz e-mailem potwierdzenie zam贸wienia. Mo偶esz r贸wnie偶 w dowolnym momencie monitorowa膰 status swojego zam贸wienia na swoim koncie u偶ytkownika.

Je艣li nie otrzymasz wiadomo艣ci e-mail w ci膮gu jednego dnia roboczego od z艂o偶enia zam贸wienia, skontaktuj si臋 z nami.

Infolinia serwisowa:
Od poniedzia艂ku do pi膮tku od 8:00 do 16:00
tel:+48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres [email protected].

Jak dzia艂aj膮 kody rabatowe?

Nale偶y pami臋ta膰, 偶e zawsze s膮 promocje, w kt贸rych oferujemy kody rabatowe. Sprawd藕 najpierw, do jakich produkt贸w mo偶na zaaplikowa膰 kod rabatowy. Niekt贸re kody dzia艂aj膮 tylko z niekt贸rymi przedmiotami, podczas gdy inne s膮 zarezerwowane tylko dla pierwszych zam贸wie艅. Nale偶y r贸wnie偶 sprawdzi膰 dat臋 wa偶no艣ci kodu, poniewa偶 s膮 one wa偶ne tylko przez ograniczony czas.

Nie otrzyma艂em e-maila z potwierdzeniem. Jak sprawdzi膰 mog臋 sprawdzi膰 status zam贸wienia?

Je艣li nie otrzyma艂e艣 e-maila z potwierdzeniem, jest to znak, 偶e zam贸wienie jest nieprawid艂owo z艂o偶one i si臋 nie powiod艂o. Nasz dzia艂 obs艂ugi klienta z przyjemno艣ci膮 pomo偶e Ci sprawdzi膰 pow贸d niepowodzenia lub aktualny status Twojej p艂atno艣ci.

Infolinia serwisowa:
Od poniedzia艂ku do pi膮tek od 8:00 do 16:00
tel:+48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres [email protected].

Jakie s膮 metody p艂atno艣ci?

Wszystkie p艂atno艣ci dokonywane s膮 za po艣rednictwem naszego bezpiecznego systemu. Na ten moment oferujemy p艂atno艣膰 kart膮 p艂atnicz膮 lub kredytow膮 (VISA, Mastercard, American Express etc.)

Czy p艂atno艣膰 jest bezpieczna?

Kwesti臋 bezpiecze艅stwa p艂atno艣ci online traktujemy niezwykle powa偶nie i korzystamy z najnowocze艣niejszych system贸w zabezpieczaj膮cych zintegrowanych wewn臋trznie oraz przekazanych przez zewn臋trznych dostawc贸w bezpiecznych p艂atno艣ci.

Dlaczego otrzymuj臋 komunikat o b艂臋dzie podczas wprowadzania informacji o p艂atno艣ci?

Upewnij si臋, 偶e Twoje dane oraz adres rozliczeniowy s膮 zgodne z danymi karty p艂atniczej. Je艣li tak nie jest, pojawia si臋 wtedy komunikat o b艂臋dzie. Spr贸buj wykona膰 p艂atno艣膰 ponownie podaj膮c poprawne dane. Je艣li nie otrzymasz wiadomo艣ci e-mail z potwierdzeniem, 偶e zam贸wienie si臋 powiod艂o, Twoja karta nie zostanie obci膮偶ona. Je艣li komunikaty o b艂臋dzie b臋d膮 si臋 dalej pojawia膰 skontaktuj si臋 z naszym dzia艂em obs艂ugi.

Infolinia serwisowa:
Od poniedzia艂ku do pi膮tku od 8:00 do 16:00
tel:+48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres [email protected].

Czy istniej膮 jakie艣 ukryte koszty?

W serwisie Avery Zweckform nie ma 偶adnych ukrytych dodatkowych koszt贸w ani niechcianych op艂at. Wszystkie koszty s膮 wy艣wietlane w przejrzysty spos贸b podczas procesu konfiguracji i zamawiania.

Podatek od towar贸w i us艂ug

Ceny podane na naszej stronie internetowej s膮 cenami brutto, kt贸re zawieraj膮 23% podatku VAT. Cena brutto jest oferowana dla klient贸w prywatnych oraz ma艂ych przedsi臋biorstw nieposiadaj膮cych europejskiego numeru NIP zgodnie z procedur膮 dostaw mi臋dzynarodowych VAT OSS. Je艣li chcesz dokona膰 zakupu jako klient firmowy, musisz posiada膰 numer rejestracji podatkowej VAT EU. Sprawd藕 jak uzyska膰 numer VAT EU na stronie: https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-procedur/-/proc/305. Prosimy o podanie prawid艂owego numer identyfikacji VAT. Dla klient贸w komercyjnych zarejestrowanych jako p艂atnicy VAT EU ilo艣膰 podatku od towar贸w i us艂ug wynosi 0% zgodnie z procedur膮 wewn膮trzwsp贸lnotowej dostawy towar贸w.聽