Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Po złożeniu Twoje zamówienia są przetwarzane natychmiast i  automatycznie przekazywane do produkcji. Oznacza to, że często anulowanie lub korekta nie są już możliwe. Jeśli odkryjesz błąd w zamówieniu, natychmiast skontaktuj się z nami, a postaramy się Ci pomóc. Niestety, zamówienia, których produkcja została rozpoczęta, nie mogą być już anulowane.

Infolinia serwisowa:
Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
Tel: +48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres kontakt-polska@avery.com.

Czy złożone zamówienia są potwierdzane?

Po otrzymaniu zamówienia otrzymasz e-mailem potwierdzenie zamówienia. Jeśli nie otrzymasz e-maila w ciągu jednego dnia roboczego po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami.

Infolinia serwisowa:
Od poniedziałku do piątek od 8:00 do 16:00
Tel: +48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres kontakt-polska@avery.com.

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Możesz w każdej chwili monitorować status swojego zamówienia na swoim koncie użytkownika. Otrzymasz również automatycznie powiadomienie o wysyłce, gdy tylko Twoje produkty opuszczą nasz magazyn.

Jak mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało zrealizowane?

Po otrzymaniu zamówienia otrzymasz e-mailem potwierdzenie zamówienia. Możesz również w dowolnym momencie monitorować status swojego zamówienia na swoim koncie użytkownika.

Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail w ciągu jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami.

Infolinia serwisowa:
Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
tel:+48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres kontakt-polska@avery.com.

Jak działają kody rabatowe?

Należy pamiętać, że zawsze są promocje, w których oferujemy kody rabatowe. Sprawdź najpierw, do jakich produktów można zaaplikować kod rabatowy. Niektóre kody działają tylko z niektórymi przedmiotami, podczas gdy inne są zarezerwowane tylko dla pierwszych zamówień. Należy również sprawdzić datę ważności kodu, ponieważ są one ważne tylko przez ograniczony czas.

Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem. Jak sprawdzić mogę sprawdzić status zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, jest to znak, że zamówienie jest nieprawidłowo złożone i się nie powiodło. Nasz dział obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci sprawdzić powód niepowodzenia lub aktualny status Twojej płatności.

Infolinia serwisowa:
Od poniedziałku do piątek od 8:00 do 16:00
tel:+48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres kontakt-polska@avery.com.

Jakie są metody płatności?

Wszystkie płatności dokonywane są za pośrednictwem naszego bezpiecznego systemu. Możesz zapłacić kartą kredytową (VISA, Mastercard, Maestro) lub za pomocą szybkich płatności zintegrowanych w systemie Przelewy 24 (BLIK, przelewy bankowe online).

Czy płatność jest bezpieczna?

Kwestię bezpieczeństwa płatności online traktujemy niezwykle poważnie i korzystamy z najnowocześniejszych systemów zabezpieczających zintegrowanych wewnętrznie oraz przekazanych przez zewnętrznych dostawców bezpiecznych płatności.

Dlaczego otrzymuję komunikat o błędzie podczas wprowadzania informacji o płatności?

Upewnij się, że Twoje dane oraz adres rozliczeniowy są zgodne z danymi karty płatniczej. Jeśli tak nie jest, pojawia się wtedy komunikat o błędzie. Spróbuj wykonać płatność ponownie podając poprawne dane. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, że zamówienie się powiodło, Twoja karta nie zostanie obciążona. Jeśli komunikaty o błędzie będą się dalej pojawiać skontaktuj się z naszym działem obsługi.

Infolinia serwisowa:
Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
tel:+48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres kontakt-polska@avery.com.

Czy istnieją jakieś ukryte koszty?

W serwisie Avery Zweckform nie ma żadnych ukrytych dodatkowych kosztów ani niechcianych opłat. Wszystkie koszty są wyświetlane w przejrzysty sposób podczas procesu konfiguracji i zamawiania.

Podatek od towarów i usług

Ceny podane na naszej stronie internetowej są cenami brutto, które zawierają 23% podatku VAT. Cena brutto jest oferowana dla klientów prywatnych oraz małych przedsiębiorstw nieposiadających europejskiego numeru NIP zgodnie z procedurą dostaw międzynarodowych VAT OSS. Jeśli chcesz dokonać zakupu jako klient firmowy, musisz posiadać numer rejestracji podatkowej VAT EU. Sprawdź jak uzyskać numer VAT EU na stronie: https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-procedur/-/proc/305. Prosimy o podanie prawidłowego numer identyfikacji VAT. Dla klientów komercyjnych zarejestrowanych jako płatnicy VAT EU ilość podatku od towarów i usług wynosi 0% zgodnie z procedurą wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów.