Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Dostawa i zwroty Konto u偶ytkownika Oprogramowanie Design & Print Produkty Szablony Word Us艂uga drukarska Zam贸wienia i p艂atno艣膰

Mo偶esz w ka偶dej chwili monitorowa膰 status zam贸wienia na swoim koncie u偶ytkownika. Gdy produkty zostan膮 wys艂ane otrzymasz automatycznie powiadomienie o wysy艂ce poczt膮 elektroniczn膮. W tej wiadomo艣ci e-mail znajdziesz r贸wnie偶 odpowiedni numer do 艣ledzenia przesy艂ki na stronie DHL.

Czas oczekiwania na przesy艂k臋 standardow膮 DHL to oko艂o 3-5 dni roboczych, w zale偶no艣ci od tego, jak d艂ugi b臋dzie czas produkcji zam贸wienia.

Czas oczekiwania na przesy艂k臋 ekspresow膮 DHL wynosi maksymalnie 3 dni robocze.

Koszty przesy艂ki standardowej w us艂udzie DHL Go Green

Przesy艂ka standardowa DHL: 14 z艂
Przesy艂ka DHL Express: 149 z艂
Przesy艂ka darmowa dla zam贸wie艅 powy偶ej 99 z艂

Go Green oznacza wysy艂k臋 neutraln膮 dla klimatu prowadzon膮 przez firm臋 kuriersk膮 DHL. W Avery Zweckform chcemy przyczyni膰 si臋 do poprawy 艣rodowiska poprzez spektrum wielu r贸偶nych dzia艂a艅. Dlatego oferujemy ekologiczny spos贸b dostawy dzi臋ki DHL Go Green. Emisje CO2 wynikaj膮ce z dostawy s膮 kompensowane inwestycjami w projekty z zakresu ochrony klimatu.
Oczywi艣cie dla Ciebie jako klienta nie ma 偶adnych dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z opcji DHL Go Green.

Wi臋cej informacji o Go Green znajdziesz na stronie korporacyjnej DHL.

Dostarczamy wy艂膮cznie do klient贸w prywatnych i komercyjnych z miejscem zamieszkania lub dzia艂alno艣ci膮 w Polsce.

Tak, mo偶esz r贸wnie偶 poda膰 inny adres dostawy. Upewnij si臋 tylko, 偶e poda艂e艣 go jako dodatkowy adres wysy艂ki. Mo偶esz to wybra膰 podczas sk艂adania zam贸wienia lub wpisa膰 bezpo艣rednio w ustawieniach konta u偶ytkownika.

Gwarantujemy, 偶e otrzymasz zam贸wienia w najszybszym mo偶liwym czasie. Z tego powodu istnieje mo偶liwo艣膰, 偶e wy艣lemy elementy zam贸wienia w osobnych przesy艂kach, je艣li Twoje produkty zosta艂y uko艅czone w r贸偶nym czasie. Oczywi艣cie koszty wysy艂ki p艂acisz tylko raz!

1. Konsument, kt贸ry zawar艂 umow臋 na odleg艂o艣膰 lub poza lokalem przedsi臋biorstwa, mo偶e w terminie 14 dni odst膮pi膰 od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia koszt贸w, z wyj膮tkiem koszt贸w okre艣lonych w聽art. 33,聽art. 34 ust. 2聽i聽art. 35聽ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z p贸藕n. zm.) .Prawo odst膮pienia od umowy zawartej poza lokalem przedsi臋biorstwa lub na odleg艂o艣膰 nie przys艂uguje konsumentowi i/lub osobom聽prowadz膮cym jednoosobow膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮, kt贸re zawr膮 umow臋 bezpo艣rednio zwi膮zan膮 prowadzon膮 dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮, gdy z tre艣ci tej umowy b臋dzie wynika艂o, 偶e nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, i to聽w odniesieniu do um贸w:

1) o 艣wiadczenie us艂ug, je偶eli przedsi臋biorca wykona艂 w pe艂ni us艂ug臋 za wyra藕n膮 zgod膮 konsumenta, kt贸ry zosta艂 poinformowany przed rozpocz臋ciem 艣wiadczenia, 偶e po spe艂nieniu 艣wiadczenia przez przedsi臋biorc臋 utraci prawo odst膮pienia od umowy; 聽

2) w kt贸rej cena lub wynagrodzenie zale偶y od waha艅 na rynku finansowym, nad kt贸rymi przedsi臋biorca nie sprawuje kontroli, i kt贸re mog膮 wyst膮pi膰 przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy;

3) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed艂ug specyfikacji konsumenta lub s艂u偶膮ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz ulegaj膮ca szybkiemu zepsuciu lub maj膮ca kr贸tki termin przydatno艣ci do u偶ycia;

5) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rej po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;

6) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 rzeczy, kt贸re po dostarczeniu, ze wzgl臋du na sw贸j charakter, zostaj膮 nieroz艂膮cznie po艂膮czone z innymi rzeczami;

7) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 napoje alkoholowe, kt贸rych cena zosta艂a uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda偶y, a kt贸rych dostarczenie mo偶e nast膮pi膰 dopiero po up艂ywie 30 dni i kt贸rych warto艣膰 zale偶y od waha艅 na rynku, nad kt贸rymi przedsi臋biorca nie ma kontroli;

8) w kt贸rej konsument wyra藕nie 偶膮da艂, aby przedsi臋biorca do niego przyjecha艂 w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je偶eli przedsi臋biorca 艣wiadczy dodatkowo inne us艂ugi ni偶 te, kt贸rych wykonania konsument 偶膮da艂, lub dostarcza rzeczy inne ni偶 cz臋艣ci zamienne niezb臋dne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst膮pienia od umowy przys艂uguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us艂ug lub rzeczy;

9) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 nagrania d藕wi臋kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz臋towanym opakowaniu, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dziennik贸w, periodyk贸w lub czasopism, z wyj膮tkiem umowy o prenumerat臋;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o 艣wiadczenie us艂ug w zakresie zakwaterowania, innych ni偶 do cel贸w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod贸w, gastronomii, us艂ug zwi膮zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je偶eli w umowie oznaczono dzie艅 lub okres 艣wiadczenia us艂ugi;

Je艣li otrzymasz nieprawid艂ow膮 przesy艂k臋 skontaktuj si臋 jak najszybciej z naszym dzia艂em obs艂ugi klienta.


Infolinia serwisowa:
Od poniedzia艂ku do czwartku od 8:00 do 17:00
pi膮tek od 8:00 do 15:00
Tel:聽+ 48 61 893 72 99 lub napisz do nas na adres [email protected].

Otrzymasz wtedy bezp艂atn膮 dostaw臋 z prawid艂owym produktem lub zwrot pieni臋dzy. Prosimy o wyrozumia艂o艣膰, gdy偶 w wyj膮tkowych przypadkach mo偶emy za偶膮da膰 zwrotu niew艂a艣ciwej lub wadliwej przesy艂ki. Oczywi艣cie wtedy poniesiemy koszty przesy艂ki zwrotnej.

W przypadku wyst膮pienia wady (niew艂a艣ciwa dostawa, wadliwy produkt itp.) masz prawo do 艣wiadczenia kompensacyjnego. Je偶eli nie jeste艣my w stanie tego zrobi膰, mo偶esz albo odst膮pi膰 od umowy, albo za偶膮da膰 obni偶enia ceny zam贸wienia. W przypadku zawarcia umowy w celu, kt贸ry nie jest ani handlowy, ani u偶ytek w艂asny, roszczenia z tytu艂u wad ulegaj膮 przedawnieniu po up艂ywie dw贸ch lat od otrzymania towaru. Je偶eli przy zawieraniu umowy prowadzisz dzia艂alno艣膰 zawodow膮 gospodarcz膮 na w艂asny rachunek (przedsi臋biorca), jeste艣 osob膮 prawn膮 prawa publicznego lub dzia艂alno艣ci膮 publicznoprawn膮, roszczenia z tytu艂u wad ulegaj膮 przedawnieniu z up艂ywem roku od odbioru zam贸wienia.

Po otrzymaniu wadliwego produktu mo偶esz z艂o偶y膰 do nas skarg臋 dotycz膮c膮 wady. W tym celu skontaktuj si臋 z naszym dzia艂em obs艂ugi klienta pod numerem telefonu:聽+ 48 61 893 72 99聽na lub napisz do nas na adres [email protected].

Otrzymasz wtedy bezp艂atn膮 wymian臋. Zwrot nie jest mo偶liwy w przypadku nieprefabrykowanych produkt贸w.聽