Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Możesz w każdej chwili monitorować status zamówienia na swoim koncie użytkownika. Gdy produkty zostaną wysłane otrzymasz automatycznie powiadomienie o wysyłce pocztą elektroniczną. W tej wiadomości e-mail znajdziesz również odpowiedni numer do śledzenia przesyłki na stronie DHL.

Jak długo trwa dostawa?

Czas oczekiwania na przesyłkę standardową DHL to około 3-5 dni roboczych, w zależności od tego, jak długi będzie czas produkcji zamówienia.

Czas oczekiwania na przesyłkę ekspresową DHL wynosi maksymalnie 3 dni robocze.
 

Jaki są koszty wysyłki?

Koszty przesyłki standardowej w usłudzie DHL Go Green

Przesyłka standardowa DHL: 14 zł
Przesyłka DHL Express: 149 zł
Przesyłka darmowa dla zamówień powyżej 350 zł

Czym jest DHL Go Green?

Go Green oznacza wysyłkę neutralną dla klimatu prowadzoną przez firmę kurierską DHL. W Avery Zweckform chcemy przyczynić się do poprawy środowiska poprzez spektrum wielu różnych działań. Dlatego oferujemy ekologiczny sposób dostawy dzięki DHL Go Green. Emisje CO2 wynikające z dostawy są kompensowane inwestycjami w projekty z zakresu ochrony klimatu.
Oczywiście dla Ciebie jako klienta nie ma żadnych dodatkowych kosztów wynikających z opcji DHL Go Green.

Więcej informacji o Go Green znajdziesz na stronie korporacyjnej DHL.

Do jakich krajów prowadzona jest wysyłka?

Dostarczamy wyłącznie do klientów prywatnych i komercyjnych z miejscem zamieszkania lub działalnością w Polsce.

Czy można dostarczyć zamówienie na inny adres?

Tak, możesz również podać inny adres dostawy. Upewnij się tylko, że podałeś go jako dodatkowy adres wysyłki. Możesz to wybrać podczas składania zamówienia lub wpisać bezpośrednio w ustawieniach konta użytkownika.

Jeśli zamówię różne produkty, czy wszystkie dotrą tego samego dnia?

Gwarantujemy, że otrzymasz zamówienia w najszybszym możliwym czasie. Z tego powodu istnieje możliwość, że wyślemy elementy zamówienia w osobnych przesyłkach, jeśli Twoje produkty zostały ukończone w różnym czasie. Oczywiście koszty wysyłki płacisz tylko raz!

Jak można zwrócić produkty?

Niestety nie możemy udzielić żadnego prawa do odstąpienia od umowy lub zwrotu, ponieważ oferowane towary nie są prefabrykowane, a indywidualny dobór i ustalenie przez klienta jest decydujące dla ich produkcji i/lub towary są wyraźnie dostosowane do Twoich osobistych potrzeb.

Dlatego prosimy zawsze przed wysłaniem zamówienia bardzo dokładnie sprawdzić swój indywidualny wybór lub konfigurację produktu i zamówienie, pod kątem prawidłowego doboru formatu i materiału oraz w razie potrzeby poprawności treści (np. dobór słów, pisownia, wybór obrazu ) dla produktów z naszych usług poligraficznych.

Staramy się zaoferować Państwu wysoki standard realizacji Państwa zamówienia. Jeśli nadal nie jesteś zadowolony z jakości swojego zamówienia, skontaktuj się z nami bezpośrednio, abyśmy mogli szybko znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Jak postępować w przypadku błędnej dostawy?

Jeśli otrzymasz nieprawidłową przesyłkę skontaktuj się jak najszybciej z naszym działem obsługi klienta.


Infolinia serwisowa:
Od poniedziałku do czwartku od 8:00 do 17:00
piątek od 8:00 do 15:00
Tel: +48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres kontakt-polska@avery.com.

Otrzymasz wtedy bezpłatną dostawę z prawidłowym produktem lub zwrot pieniędzy. Prosimy o wyrozumiałość, gdyż w wyjątkowych przypadkach możemy zażądać zwrotu niewłaściwej lub wadliwej przesyłki. Oczywiście wtedy poniesiemy koszty przesyłki zwrotnej.

Jak i kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku wystąpienia wady (niewłaściwa dostawa, wadliwy produkt itp.) masz prawo do świadczenia kompensacyjnego. Jeżeli nie jesteśmy w stanie tego zrobić, możesz albo odstąpić od umowy, albo zażądać obniżenia ceny zamówienia. W przypadku zawarcia umowy w celu, który nie jest ani handlowy, ani użytek własny, roszczenia z tytułu wad ulegają przedawnieniu po upływie dwóch lat od otrzymania towaru. Jeżeli przy zawieraniu umowy prowadzisz działalność zawodową gospodarczą na własny rachunek (przedsiębiorca), jesteś osobą prawną prawa publicznego lub działalnością publicznoprawną, roszczenia z tytułu wad ulegają przedawnieniu z upływem roku od odbioru zamówienia.

Otrzymałem wadliwy produkt - co dalej?

Po otrzymaniu wadliwego produktu możesz złożyć do nas skargę dotyczącą wady. W tym celu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu: +48 61 898 27 46 na lub napisz do nas na adres kontakt-polska@avery.com.

Otrzymasz wtedy bezpłatną wymianę. Zwrot nie jest możliwy w przypadku nieprefabrykowanych produktów.