Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Jak mogę zmienić swoje dane?

W każdej chwili możesz zmienić swoje dane osobowe. Aby to zrobić, musisz zalogować się na swoje konto klienta. Możesz zmienić swoje dane zarówno w "Danych konta", jak i w "Książce adresowej".

Zapomniałem hasła. Co dalej?

W każdej chwili możesz poprosić o nowe hasło. W sekcji logowania się do konta kliknij w link "Nie pamiętasz hasła?" a następnie wprowadź swój adres e-mail. Otrzymasz wtedy e-mail z linkiem do zresetowania hasła i następnie kliknij w nim opcję ,,Resetuj Hasło" i ustaw nowe, unikalne hasło logowania. Po przypisaniu nowego hasła możesz je użyć do ponownego zalogowania się. 

Jak mogę założyć konto?

Możesz z łatwością założyć konto na portalu Avery Zweckform klikając w ikonkę ludzika i wybierając opcję "Utwórz konto". 

Podczas rejestracji musisz podać dane takie jak imię, nazwisko i e-mail oraz stworzyć hasło. Po zarejestrowaniu otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem i będziesz mógł zalogować się na swoje konto w dowolnym momencie.

Rejestracja przynosi wiele korzyści, m.in.:

  • Śledzenie statusu zamówienia
  • Zapisywanie i zarządzanie projektami (projekty etykiet)
  • Łatwa zmiana kolejności zamówień
  • Zarządzanie wieloma adresami dostaw

Jak mogę usunąć moje konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:

Infolinia serwisowa:
Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
tel:+48 61 898 27 46 lub napisz do nas na adres kontakt-polska@avery.com.