CSR Społeczna odpowiedzialność biznesu w Avery Zweckform!

Think & Care to również kampania społecznej odpowiedzialności biznesu wprowadzona jako plan działań marki Avery Zweckform na najbliższe lata. Ekologia i strategia dojrzałego oraz rozważnego zarządzania marką były podstawową zasada działania firmy w przeszłości. Pragniemy kontynuować ten kierunek pracy, dlatego uczyniliśmy go naszym priorytetem na przyszłość.

Broszura o zrównoważonym rozwoju Avery Zweckform

Baner z zieloną mapą kontynentów i napisem Think&Care
Baner ukazujący produkt Z-Design oraz etykiety w paczce wraz z ikonką z zielonym liściem

1. Ekologiczne produkty i opakowania

Naszym celem jest zapewnienie, że wszystkie produkty Avery Zweckform spełnią surowe kryteria zrównoważonego rozwoju do 2025 roku. Chcemy stale minimalizować ślad ekologiczny naszych etykiet.

Grafika z kartonem, trzema pojemnikami do recyklingu śmieci oraz znaczkiem recyklingu

2. Zrównoważone użytkowanie i utylizacja

Wspieramy naszych klientów w odpowiedzialnym i przyjaznym dla środowiska użytkowaniu i utylizacji etykiet Avery Zweckform przez cały "cykl życia produktu".

Grafika z trzema osobami, rowerem oraz ikonką z zielonymi ludkami

3. Odpowiedzialność społeczna

Naszym pracownikom oferujemy nowoczesne i elastyczne warunki pracy, które są zgodne z oczekiwaniami ekologicznymi i społecznymi nowoczesnego społeczeństwa.

Grafika z drzewem i budynkiem fabryki oraz ikonką zielonego budynku

4. Produkcja neutralna klimatycznie

Postępując zgodnie z założeniami żrównoważonego rozwoju uzuskaliśmy znak firmy neutralnej pod względem emisji CO2, certyfikowany przez Focus Future.